کسپرسکی در برابر بیت‌دیفندر- کدامیک را انتخاب کنیم؟

کسپرسکی در برابر بیت‌دیفندر- کدامیک را انتخاب کنیم؟

کسپرسکی در برابر بیت‌دیفندر، کدامیک را انتخاب کنیم؟

اگرچه مجموعه‌های امنیتی متعددی به صورت آنلاین وجود دارند و همه آن ها ادعا می کنند که در میان سایرین بهترین هستند، برای کاربر دشوار است که مشخص کند کدام یک از آن‌ها نیاز‌هایش را بر‌طرف می‌کنند.

بیت دیفندر و کسپرسکی از جمله بهترین آنتی ویروس‌های بازار هستند. هر دوی آن‌ها دارای ویژگی‌های بسیار عالی در حفاظت، مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و برنامه هایی هستند که از چندین وسیله پشتیبانی می کنند. با این حال، آن‌ها در چند حوزه از جمله کاربر‌پسند بودن و همچنین پشتیبانی کاربر تفاوت دارند.

آنتی ویروس‌ها از ماشین‌های ابتدایی و ساده، به ابزار‌های امنیتی کاملی تبدیل شده‌اند. با وجود آنتی ویروس‌های نسل جدید، شما یک مجموعه حفاظت کامل از جمله محافظت در برابر فیشینگ، بد‌افزار‌ها، اکسپلویت وب‌کم و ایمیل‌های مخرب دریافت خواهید کرد.

هر دو آنتی ویروس Bitdefender و Kaspersky یک نسخه عمومی به همراه یک نسخه پیشرفته که ویژگی‌های امنیتی بیشتری دارد ارائه می‌دهند. همچنین، هر دوی آن‌ها منتخب سردبیران نشریات معتبر مربوط به کامپیوتر بوده‌اند. در ادامه برخی از ویژگی‌های دو آنتی‌ ویروس بیت دیفندر و کسپرسکی را با هم مقایسه خواهیم کرد.

مقایسه 9 ویژگی آنتی ویروس بیت دیفندر و کسپرسکی

حفاظت از اطلاعات

این مورد یکی از مهم‌ترین بخش‌های نرم‌افزار‌های امنیتی است.
بیت‌دیفندر ادعا می‌کند که نرم‌افزار ساخت این کمپانی در برابر تمام انواع تهدیدات اینترنتی از جمله تروجان، بد‌افزار، کرم، جاسوس ‌افزار، روت‌کیت و اکسپلویت‌ها مقاوم است.

به گفته کسپرسکی، نرم افزار آن ها از کامپیوتر شما در برابر بد‌افزار‌ها، ویروس‌ها، جاسوس افزار، تبلیغ‌افزار‌ها، سایت‌های فیشینگ و وب‌سایت‌های خطرناک محافظت می‌کند.

حفاظت در برابر بدافزار Fileless

کسپرسکی به‌طور قطع اشاره‌ای به حفاظت در برابر حملات روز صفر نکرده است. با این حال، نسبت به رقیب خود در خصوص تشخیص بد‌افزار‌های بدون فایل که هیچ ردی روی دیسک سخت هارد دیسک باقی نمی‌گذارد و تنها حافظه اجرایی را آلوده می‌کند، برتری دارد.

هر دوی آن ها تشخیص های مثبت کاذب ایجاد نمی کنند، مشکلی که در بسیاری از برنامه های آنتی‌ویروس و برنامه‌های ضد بدافزار وجود دارد.

امنیت چند سکویی

هم بیت‌ دیفندر و هم کسپرسکی امنیت را برای دستگاه‌هایی که از طریق سیستم‌عامل‌هایی نظیر مثل ویندوز، macOS، iOS، و اندروید کار می‌کنند، فراهم می‌آورد.

ضد سرقت

هر دوی آنتی‌ویروس‌های بیت دیفندر و کسپرسکی، دارای یک ماژول ضد سرقت هستند که به شما در حفاظت از داده‌ها در تمام دستگاه‌ها کمک می‌کند.
هر دوی آن‌ها به شما کمک می‌کنند که از اطلاعات داخل دستگاه‌های گم شده و یا دزدیده شده محافظت کنید.

به نظر می رسد کسپرسکی در این مورد کمی جلوتر باشند چون به شما اجازه می‌دهد که دستگاه مسروقه را ردیابی کرده و از سیستم موقعیت‌یاب جهانی استفاده کنید. با این حال، این ویژگی زمانی کارساز خواهد بود که دستگاه به شبکه متصل باشد. در صورتی که سارق به شبکه متصل نشود، احتمالاً ردیابی دستگاه غیر‌ممکن می‌شود.

نگرانی اصلی ما حفاظت از داده ها است زیرا ارزشمندتر از هزینه خرید دستگاه است. در نظر داشته باشید که هر دوی این برنامه‌ها در این بخش نمره یکسانی کسب می‌کنند.

ماژول حفاظت از حریم خصوصی

کسپرسکی دارای ماژول حفاظت از حریم خصوصی است که از حریم خصوصی و هویت کاربر از طریق آنتی فیشینگ محافظت می‌کند. به گفته این کمپانی، این ماژول از ردیابی فعالیت‌های آنلاین کامپیوتری که در آن نصب شده است، محافظت می‌کند.

آن ها ادعا می کنند که این ماژول تلاش بد‌افزار‌ها برای روشن کردن دوربین دستگاه شما را خنثی کرده، و مانع از جاسوسی شما و اعضای خانواده شود. این ویژگی برای سیستم عامل ویندوز و مک در دسترس است.

Bitdefender نیز چنین ویژگی‌هایی را دارا است، اما حفاظت از دوربین تنها روی نسخه ویندوز این نرم‌افزار موجود است. وبی تنها بر روی نسخه ویندوز از نرم افزار آن ها موجود است. به نظر می رسد کسپرسکی در این مورد برتری داشته باشد، به خصوص برای کاربران کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپی که روی (مکینتاش) کار می‌کنند.

VPN

کسپرسکی نوعی از اتصال VPN را ارایه می‌دهد که به کاربران اجازه دسترسی به وب سایت هایی را می‌دهد که در محدوده خود فیلتر شده‌اند. VPN یک لایه اضافی از امنیت را در برابر اتصالات ناامن فراهم می‌کند، به خصوص هنگامیکه از وای فای عمومی استفاده می‌شود. به گفته آن‌ها، VPN کاربر را در برابر تهدید هکرها ایمن می‌کند.

بیت‌دیفندر نیز چنین گزینه‌ای دارد که به کمک آن حریم خصوصی کاربران را با رمز‌گذاری داده‌های خود هنگام ارسال یا دریافت آن‌ها حفظ می‌کند.

به گفته بیت‌دیفندر، آن‌ها روزانه ۲۰۰ مگابایت اطلاعات رمزنگاری شده ارائه می‌دهند. در ۵۰۰ مگابایت، کسپرسکی دو و نیم برابر اطلاعات رمزنگاری شده را از طریق VPN به کاربران “امنیت کامل” خود ارائه می‌دهد.

کنترل والدین

مجددا بیت‌ دیفندر و کسپرسکی هر دو نمره بالایی در این ماژول کسب می‌کنند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا زمان استفاده از کامپیوتر را محدود کنید. شما می‌توانید تعداد ساعاتی که فرزندانتان می‌توانند به رایانه، برنامه‌های خاص و اینترنت دسترسی داشته باشند را تنظیم کنید.

شما می توانید این دسترسی را به طور جداگانه برای روز‌های هفته و آخر هفته‌ها تنظیم کنید. این شیوه برای مسدود کردن دسترسی به اینترنت، برنامه‌های کاربردی و رایانه نیز یکسان است. هر دوی این برنامه ها عملکردی عالی در این ماژول دارند. کسپرسکی عملکردی مضاعف در این ماژول دارد که به شما امکان می‌دهد که بعد از یک دوره قابل تنظیم، کامپیوتر را برای یک زمان خاص قفل کنید.

ذخیره ابری

هر دو آنتی ویروس بیت دیفندر و کسپرسکی، یک ذخیره ابری ۲ گیگا بایتی را با طرح استاندارد ارائه می‌کنند، با این حال، بیت‌دیفندر یک فضای ذخیره ابری ۶۰ گیگا بایتی را در صورتی که حساب ویژه خود را برای ۲۹ دلار در سال خریداری کنید، به شما ارایه خواهد کرد.

سرعت اسکن

هیچ چیز نمی تواند عملکرد کامپیوتر شما را وقتی که آنتی ویروس مشغول بررسی یک فایل دانلود شده است، کُند کند. بیت‌دیفندر در این مورد از کسپرسکی جلو‌تر است، زیرا قبل از انتقال فایل به رایانه شما، آن را در فضای ابری اسکن می‌کند.

در انتها، ویژگی‌های بسیاری در بیت‌دیفندر وجود دارد که در کسپرسکی موجود نیست. از طرفی بیت‌دیفندر نسبت به آنتی‌ویورس‌های مشابه دیگر بازار از جمله مک‌آفی و سیمانتک عملکرد مطلوب‌تری دارد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *