دیدگاه متخصصان در رابطه با فایروال XG سوفوس

دیدگاه متخصصان در رابطه با فایروال XG سوفوس

طی گفت‌و‌گویی با مشتریان و شرکای سوفوس متوجه شدیم که فیروال XG با ارائه قابلیت دید برجسته، حفاظت منحصر به‌فرد، و پاسگویی سریع به تهدیدات شبکه، جایگاه ارزشمندی نزد مشتریان کسب کرده است.

همچنین مایل بودیم بدانیم که متخصصان این صنعت در مورد فایر‌وال XG چه نظری دارند. در ادامه این مطلب به نقطه نظر‌های برخی از متخصصان حوزه امنیت سایبری در رابطه با این فایروال اشاره خواهیم کرد.

فایروال XG برای دومین سال پیاپی، جایزه محصول سال امنیت شبکه CRN را از آن خود کرد. این یک جایزه از اعتبار بالایی برخوردار است، زیرا برنده توسط ارائه‌کنندگان راه‌حل‌های امنیتی که هر روز از این محصولات استفاده می‌کنند، انتخاب می‌شود. آن‌ها برای تعیین محصول منتخب و امتیازدهی،‌ عوامل متعددی از جمله غنای ویژگی‌های محصول و قابلیت یکپارچه سازی؛ نوآوری‌های فنی، سازگاری و سهولت در یکپارچه سازی؛ و توانایی ایجاد روابط جدید با مشتری و یا بهبود شرایط موجود را در نظر می‌گیرند.

توصیه شده توسط PC Pro

PC Pro یک ماهنامه است که توسط ۲۴،۰۰۰ متخصص فناوری اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. آن‌ها اخیرا یک بررسی عمیق روی فایروال XG انجام دادند و نکات قابل توجهی از این پژوهش کسب کردند. طی این پژوهش از فایروال XG به عنوان ابزاری بسیار متنوع و چندمنظوره که قادر است امنیت داخلی را با قابلیت مدیریت ابری ترکیب کند یاد شد.

منتخب سردبیر IT Pro
IT Pro وب‌سایتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات است که جمعیتی برابر با 1.4 میلیون نفر از متخصصان IT و تصمیم‌گیرندگان از آن بازدید می‌کنند.

به گفته مسئولان این وب‌سایت، فایروال XG علاوه بر استقرار سریع، ویژگی‌های امنیتی مهمی را ارائه می‌دهد. با اضافه کردن یکپارچگی سوفوس مرکزی، عملکرد بالا و خدمات بی سیم ۱۱ ac، این فایروال را به بهترین گزینه برای سازمان‌های کوچک و بزرگ تبدیل کرده است.

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *