بلیط رایگان ورودی نمایشگاه جیتکس 2019

بلیط رایگان ورودی نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۹

جیتکس 2019

 

نمایشگاه جیتکس 2019

خرسندیم که به اطلاع برسانیم به رسم هر ساله تعدادی بلیط ورودی نمایشگاه جیتکس از طرف کمپانی مایکرو ورد در اختیار پارس آوان نماینده انحصاری آنتی‌ویروس eScan قرار گرفته تا به مشتریان خود اعطا نماید.

علاقه‌مندان به دریافت این هدیه‌ی 500000 تومانی کافی است فرم زیر را تکمیل نمایند تا بلیط یک‌روزه ورودی نمایشگاه جیتکس 2019 برای ایشان صادر گردد.

به دلیل تعداد محدود بلیط‌ها، درخواست‌ها به ترتیب اولویت بررسی و اقدامات لازم انجام خواهد شد. همچنین به اطلاع آن دسته از خریداران محترم آنتی‌ویروس eScan که در پروموشن تابستانی آنتی‌ویروس eScan شرکت نموده‌اند می‌رساند که اقدامات لازم در خصوص سفر کاملا رایگان ایشان(شامل هزینه‌های پرواز، ویزا، هتل و…) به نمایشگاه جیتکس انجام شده و نیازی به پر کردن این فرم  نمی‌باشد.

جیتکس بزرگترین رویداد حوزه‌ی فناوری اطلاعات در خاور میانه است. این رویداد هر ساله در World Trade Center دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود. شرکت‌های مطرح این حوزه آخرین دستاوردهای خود را  در حاشیه این رویداد و در نمایشگاهی به وسعت بیش از 95000مترمربع به مدیران، کارشناسان و علاقه‌مندان فناوری اطلاعات عرضه می‌نمایند.

متاسفانه فرصت پر کردن فرم خاتمه یافته است.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *