حضور پارس آوان در اولین نمایشگاه امنیت سایبری

حضور پارس آوان در اولین نمایشگاه امنیت سایبری

با پیشرفت پرشتاب تکنولوژی و کاربرد روزافزون آن، امنیت اطلاعات به یکی از دغدغه های اصلی دنیای کنونی تبدیل گردیده است. ایران نیز از این قاعده مستثنا نبوده و امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات اهمیت فراوانی پیدا کرده است.

کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه ای با توجه به این نیاز پراهمیت بازار به عنوان یکی از کمیسیونهای فعال صنف، اقدام به برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی امنیت سایبری نموده است.

این نمایشگاه به عنوان اولین نمایشگاه تخصصی امنیت فضای سایبر، فرصت منحصر بفردی را برای حضور شرکت های عضو سازمان و فعال در حوزه افتا فراهم نموده و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که برای اولین بار شرکت های خصوصی متخصص در حوزه امنیت اطلاعات را یکجا و در زیر چتر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران ملاقات نموده و با توانمندی ها، محصولات و خدمات امنیت اطلاعات آشنا گردند.

این نمایشگاه که از این پس به صورت سالیانه برگزار خواهد گردید علاوه بر فراهم نمودن فضای بهبود کسب و کار و معرفی توانمندی ها، افزایش سطح دانش و آگاهی در زمینه امنیت اطلاعات را نیز در دستور کار خود دارد.

برای رسیدن به این هدف، کارگاه های جانبی با طرح موضوعات روز امنیت اطلاعات و سمینارهای سری آشنایی کمیسیون افتا در کنار این نمایشگاه برای کلیه علاقمندان برگزار می گردد.

در این نمایشگاه تخصصی که قرار است مورخ 5 الی 8 مهرماه جاری در سالن حجاب تهران برگزار شود، شرکت‌های فعال حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات(افتا)، دستاوردها و خدمات خود را معرفی خواهند کرد.

شرکت پارس آوان با انجام پروژه های امنیتی مختلف برای سازمان های دولتی و خصوصی، ضمن حضور در این نمایشگاه به معرفی جدیدترین محصول ارائه شده توسط این شرکت در حوزه امنیت نقاط انتهایی پرداخته و از سوی دیگر آماده دریافت نقطه نظرات و ارائه راهکارهای متناسب می باشد.

بسیار خرسند خواهیم شد که پذیرای حضور کلیه مشتریان، دوستان و همکاران گرامی در این نمایشگاه باشیم.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *