دوره آموزشی ArcSight

دوره آموزشی ArcSight
hp-arcsight-logo
HP ArcSight Logo

روزانه بالغ بر 10000 حمله سایبری به سازمان‌های کشور عزیزمان رخ می‌دهد. متاسفانه نبود دانش و ابزارهای مناسب تحلیل رخدادها و وقایع امنیتی باعث می‌شود که بسیاری از این حمله‌کنندگان دست‌خالی برنخواهند گشت. از طرفی جدا سازی رویدادهای حیاتی از بین خیل رخدادهای بی اهمیت و یا کم اهمیت با ابزارهای رایج به راحتی امکان‌پذیر نیست. همین یک عامل باعث می‌شود که با وجود ثبت واقعه، نتوانیم در زمان مناسب، پاسخگوی حملات باشیم.

در این دوره 5 روزه، نحوه‌ی طراحی، نصب و تنظیم ArcSight Enterprise Security Management آشنا می‌شوید. از آنجا که برگزاری این دوره به صورت خیلی محدود و مقاطع خاص زمانی برگزار می‌شود، همچنین مدرس این دوره، مدرس مورد تایید کمپانی HP می‌باشد، این یک فرصت استثنایی برای شرکت در این دوره آموزشی است.

با توجه به محدودیت‌های خاص این دوره، ظرفیت پذیرش محدود می‌باشد. از آنجا که پذیرش بر اساس اولویت ثبت‌نام می‌باشد، در صورتی که تمایل به شرکت در این دوره دارید، هرچه سریعتر نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام نمائید.

جهت اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

[button title=”دوره آموزشی HP Arcsight” icon=”” icon_position=”” link=”https://www.parsavan.com/training/soc-arcsight/” target=”_blank” color=”blue” font_color=”” size=”2″ full_width=”” class=”” download=”” onclick=””]

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *