iceWarp-

ایمیل سرور آیس وارپ

ایمیل سرور IceWarp، یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین راهکارهای ارتباطی دنیا می‌باشد. این نرم افزار دارای امکانات بی نظیری مانند ایمیل سرور، تقویم، تیم‌چت، ویدیو کنفرانس، مدیریت فایل و… با نصب، مدیریت و نگهداری آسان بوده و امکان انتقال اطلاعات ایمیل سرورهای قدیمی مانند MDaemon ،Exchange و… به آن وجود دارد. این برنامه دارای وبمیل Ajax بسیار زیبا و با امکانات کامل به همراه پشتیبانی از زبان فارسی می‌باشد.
parsavan-logo

ما طی 16 سال فعالیت مستمر در حوزه امنیت اطلاعات در سازمان‌های دولتی و مراکز دانشگاهی کشور، نیاز به امنیت، ثبات و اطمینان از عملکرد را با ایمیل سرور‌های قدرتمند پاسخ داده‌ایم.

شرکت پارس آوان از آبان‌ماه سال 1402 موفق به اخد نمایندگی انحصاری این ایمیل سرور قدرتمند در ایران گردیده است. شما با مراجعه به لینک زیر می‌توانید از صحت این موضوع اطمینان حاصل کنید.

بیش از 50 سازمان ایرانی برای انجام مکاتبات خود
ایمیل سرور آیس‌وارپ را انتخاب نموده‌اند.

شرکت پارس آوان نماینده رسمی ایمیل سازمانی آیس‌وارپ (IceWarp) در ایران

دریافت مستقیم لایسنس اصلی، معتبر و قانونی نرم‌افزار به نام سازمان به همراه پشتیبانی شبانه‌روزی ایمیل سرور شما توسط پارس آوان

وجود آنتی‌ویروس و آنتی‌اسپم حرفه‌ای در ایمیل سرور آیس‌وارپ (IceWarp)

با استفاده و بهره‌مندی از سرویس‌های تجاری (مانند Kaspersky و Cyren)

برای ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ساعته در ۷روز هفته آماده‌ایم
سرویس ایمیل جزو سرویس‌های حیاتی هر سازمانی است و باید هر لحظه در دسترس و پاسخگو باشد. بنابراین تیم فنی پارس آوان برای حفظ ثبات سرویس ایمیل‌ سازمانی شما، پشتیبانی ۲۴ ساعته را در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال انجام می‌دهد.

کارشناسان فنی شرکت پارس آوان از
شرکت آیس‌وارپ تاییدیه صلاحیت تخصصی دارند.​

ایمیل جایی است که همه
کسب و کارها شروع می شوند

صندوق ورودی شما نقطه شروعی برای ارتباطات TeamChat و جلسات آنلاین است و همچنین به شما امکان می دهد اسناد را مانند یک تیم ایجاد کنید، به اشتراک بگذارید و ویرایش کنید. یادداشت ها و وظایف، تقویم ها و چت های شما نیز وجود دارد. راه حل ابری ایمن IceWarp از هر کجا قابل دسترسی است و در زمان واقعی کار می کند، بنابراین برای کار از راه دور مناسب است.
پیوست های هوشمند
SmartAttach فایل‌های بزرگی مانند ویدیوها یا ارائه‌ها را در فضای ابری ما آپلود می‌کند و به طور خودکار پیوندی را در ایمیل اضافه می‌کند. بنابراین فایل شما سریع تحویل داده می شود و صندوق پستی گیرنده شما را مسدود نمی کند.
چند وظیفه ای
هنگام گپ زدن با یک همکار، مرور یک سند یا جستجو در اتاق های TeamChat چندین ایمیل بنویسید. همه اینها در یک کنفرانس تلفنی.
ارسال هوشمند با تاخیر
گاهی اوقات به یاد می آورید که بلافاصله پس از زدن دکمه ارسال، یک پیوست اضافه کنید. برای همه ما اتفاق افتاده است. با ارسال تأخیر، پنج ثانیه اضافی برای زمانی که نظر خود را تغییر دهید، دریافت خواهید کرد.
برنامه ریزی
فوراً بدانید که آیا می توانید یک جلسه پیشنهادی را بپذیرید یا خیر. گفتگوی دعوت تعاملی نمای کلی از برنامه شما را در زمان مشخص شده نشان می دهد.

چت تیمی، فراتر از
ارتباطات ایمیلی

در تیم‌هایی که پیرامون پروژه‌ها سازماندهی شده‌اند، گپ بزنید، فایل‌ها را آپلود کنید، از همکاران نام ببرید، روی ایمیل‌های ارسال شده نظر دهید، پست‌های مهم را پین کنید. ادغام با ایمیل امکان به اشتراک گذاری پیام های دریافتی را مستقیماً در اتاق TeamChat برای توجه همکاران فراهم می کند.
iw_mobile
سریعتر و ساده تر از ایمیل
چت کنید و مهمانان را به طوفان فکری و همکاری دعوت کنید که انگار پشت یک میز نشسته اند. تلفن همراه IceWarp به شما کمک می‌کند تا در هر مکانی در جریان باشید
دسترسی رایگان برای همه
مشتریان و پیمانکاران غیر IceWarp را به TeamChat دعوت کنید. حساب های مهمان ما رایگان است و برخلاف سایر خدمات نیازی به ثبت نام ندارد. اسناد مشترک برای کاربران خارجی نیز قابل خواندن و ویرایش هستند.
اپلیکیشن TeamChat موبایل
تنها چیزی که نیاز دارید تلفن است تا پیشرفت تیم خود را از هر کجا دنبال کنید. به لطف برنامه تلفن همراه TeamChat، فورا به پست های جدید پاسخ دهید، نظر دهید یا فایل ها را به اشتراک بگذارید.
نظرات، پین ها و ذکرها
به راحتی آنچه در یک اتاق مهم است را کشف کنید. برای پیمایش واضح تر از طریق چت نظر دهید. برای برجسته کردن پست های مهم پین کنید. برای جلب توجه همکار که فوراً اطلاع رسانی می شود، ذکر کنید.
پست الکترونیک
ساده به نظر می رسد، مانند جادو عمل می کند. پیش نویس ها و ایمیل های دریافتی را در اتاق های TeamChat به اشتراک بگذارید. با کمک همکارانتان موارد جدید بنویسید. وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید به راحتی ایمیل را مستقیماً از اتاق چت ارسال کنید.

همایش ها. ملاقات کنید و
تماس های خود را ضبط کنید

کنفرانس های امن IceWarp فقط با یک کلیک در مرورگر فاصله دارند. هیچ چیزی را نصب نکنید و مستقیماً به جلسه بعدی خود بروید. کنفرانس‌ها از حداکثر 1000 شرکت‌کننده پشتیبانی می‌کنند و قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه، چت بلادرنگ یا نقش ناظم را دارند.
کنترل دسترسی
رمزگذاری سرتاسر و محافظت از رمز عبور، پیوستن به کنفرانس شما را برای شرکت کنندگان غیرمجاز غیرممکن می کند. برای ایمن‌تر کردن جلسه شما، حالت لابی امکان دسترسی شرکت‌کنندگان در جلسه را فقط با اجازه سازمان‌دهنده فراهم می‌کند.
همایش ها
به معنای واقعی کلمه در همه جا کار کنید. اکنون می توانید در ماشین خود از طریق Apple Carplay یا Android Auto در iOS و Android به جلسه بپیوندید.
در حال ضبط
جلسات خود را در فضای ابری ضبط کنید و ویدیو را با همکارانی که آن را از دست داده اند به اشتراک بگذارید. برای اینکه ضبط کنفرانس را فراموش نکنید، می توانید ضبط را در زمان برنامه ریزی کنفرانس خود به طور خودکار فعال کنید.
دسترسی رایگان برای همه
هر کاربر IceWarp می تواند یک کنفرانس را راه اندازی کند و همکاران یا کاربران غیر IceWarp را دعوت کند. دعوت شدگان به صورت رایگان عضو می شوند و نیازی به ثبت نام ندارند.
فضای ذخیره ابری
IceWarp یک ترابایت فضای ابری خصوصی را برای ذخیره ایمن تمام محتوای شما و در دسترس قرار دادن آن در هر کجا که هستید ارائه می دهد. فضای ذخیره سازی ابری با سایر ابزارهای همکاری ادغام می شود و به شما امکان می دهد در زمان واقعی ایجاد و همکاری کنید.
دسترسی به موبایل و تبلت
در حال حرکت به محتوای خود دسترسی داشته باشید. با استفاده از برنامه IceWarp پوشه ها را مرور کنید، فایل ها را پیش نمایش کنید و اسناد آفیس خود را ویرایش کنید.
دسکتاپ شما همگام است
FileSync به طور خودکار فایل های شما را در دسکتاپ، دستگاه ها و فضای ابری به روز نگه می دارد.
به اشتراک گذاری فایل و همکاری
با ردیابی جامع، انقضا و قفل رمز عبور، کنترل هر فایلی را که به اشتراک می گذارید حفظ کنید.
فایل های خود را ایمن ذخیره کنید
شناسایی بدافزار داخلی Sophos به طور فعال فایل‌های شما را در حین آپلود در فضای ابری اسکن می‌کند.

آیس وارپ جایگزینی مناسب و
مطمئن برای سایر میل سرورها

نصب و راه اندازی سریع
نصب و راه‌اندازی ایمیل سرور سازمانی آیس‌وارپ به زمانی کمتر از 2 ساعت نیاز دارد.
امکان ارتباط با ActiveDirectory
آیس‌وارپ علاوه بر امکان اتصال به سرویس‌هایی همچون Active Directory امکان ارتباط با سایر LDAPها و عملکرد بدون نیاز به سرویس‌های احراز هویت جانبی را نیز دارد.
بروز رسانی در ۳ دقیقه
آپدیت ایمیل سرور آیس‌وارپ تنها در کمتر از ۳ دقیقه انجام می‌شود. پس شما همیشه آخرین نسخه‌های ایمیل سرور را بدون استرس مشکلات آپگرید خواهید داشت.
پشتیبانی 24 ساعته
مشتریان ایمیل سرور آیس‌وارپ از پشتیبانی حرفه‌ای و 24 ساعته و در 7 روز هفته توسط کارشناسان شرکت پارس آوان برخوردار هستند.
مهاجرت بدون دردسر و قطعی
مهاجرت از سایر ایمیل‌سرورها به آیس‌وارپ، بی‌دردسر و بدون حتی یک لحظه قطعی انجام می‌شود.
لایسنس معتبر و قانونی
ایمیل سرور آیس‌وارپ دارای نمایندگی رسمی و قانونی در ایران بوده و مشتریان این محصول علاوه بر دارا بودن لایسنس اوریجینال، دارای پشتیبانی از کمپانی سازنده محصول نیز هستند.
امکان انتخاب بین دیتابیس‌های مختلف
در آیس‌وارپ شما می‌توانید بین دیتابیس‌های MySQL ،MSSQL و و اوراکل هر کدام را که تمایل داشتید انتخاب کنید و وابستگی به استفاده از یک دیتابیس خاص ندارید. همچنین امکان انتقال اطلاعات بین دیتابیس‌های مختلف در هر زمان وجود دارد.
امنیت فوق العاده
ایمیل سرور آیس‌وارپ به دلیل برنامه‌نویسان امنیتی موجود در تیم توسعه به عنوان ایمن‌ترین ایمیل سرور دنیا با کمترین آسیب‌پذیری‌های شناسایی شده، شناخته می‌شود.
صرفه جویی در هزینه‌ها تا %30
هزینه سخت‌افزارهای مورد نیاز ایمیل سرور آیس‌وارپ در مقایسه با ایمیل سروهایی همچون Microsoft Exchange حداقل 20 درصد کمتر است.

و بیش از 300 قابلیت دیگر
برای دریافت لیست کامل قابلیت‌ها با ما تماس بگیرید.

اسناد. تمام نیازهای بهره وری شما
پوشش داده شده است.

اسناد، صفحات گسترده و ارائه ها. مجموعه اداری جامع برای تیم شما برای انجام کار خود از راه دور یا در حالی که پشت یک میز نشسته اند. ویرایش مشترک، مروری بر تاریخچه، ردیابی تغییرات و جریان TeamChat درون سندی گنجانده شده است.
teamchat-desktop2 (1)
ایجاد و همکاری در سند آفیس
چت کنید و مهمانان را به طوفان فکری و همکاری دعوت کنید که انگار پشت یک میز نشسته اند. تلفن همراه IceWarp به شما کمک می‌کند تا در هر مکانی در جریان باشید
حالت بررسی
ردیابی تاریخچه تغییرات و همچنین تغییرات مداوم در اسناد. برای دیدن نسخه های اصلی و ویرایش شده بین نماها جابه جا شوید. تغییرات را بپذیرید یا رد کنید و فایل بررسی شده را برای امضای نهایی به اشتراک بگذارید.
بدون محدودیت به اشتراک بگذارید
روی دکمه اشتراک‌گذاری کلیک کنید، گزینه‌های اشتراک‌گذاری را انتخاب کنید و آماده هستید. ما تضمین می کنیم که همه گیرندگان می توانند اسناد را به گونه ای بخوانند یا ویرایش کنند که گویی کاربران داخلی شرکت شما هستند.
ویرایش مشارکتی
با همکاران خود به صورت بلادرنگ روی اسناد کار کنید، گویی آنها پشت یک میز نشسته اند. بحث سریع در مورد ویرایش ها را می توان در پانل چت درست در سند ویرایش شده انجام داد.
ورد، اکسل، پاورپوینت
WebDocuments به طور یکپارچه با فرمت های فایل مادری Microsoft Word ،Excel و PowerPoint کار می کند. ویژگی‌های پیشرفته مانند جداول محوری، ماکروها و کنترل‌ها نیز پشتیبانی می‌شوند.
داشبورد
داشبورد ما نحوه تعامل شما با داده های خود را متحول می کند. این یک محیط کاملاً قابل تنظیم مبتنی بر وب است که به شما امکان می دهد دسکتاپ به هم ریخته خود را با تجربه ای کارآمدتر و کاربرپسند جایگزین کنید.
بومی ابری
داشبورد یک برنامه بومی ابری است که نیازی به تنظیمات ندارد. هم برای مشتریان خود میزبان و هم برای مشتریان ابری یکپارچه کار می کند.
تجربه یکپارچه
محیط جدید آزادانه قابل توسعه است و امکان ادغام خدمات شخص ثالث را در آینده فراهم می کند.
به دلخواه خود سفارشی کنید
هر مورد روی داشبورد یک پیش‌نمایش را نشان می‌دهد که می‌توان آن را به اندازه کامل گسترش داد، آزادانه مرتب کرد و در پوشه‌ها سازمان‌دهی کرد.
دسترسی به تمام داده‌ها از یک مکان
فایل‌ها را بکشید و رها کنید، یادداشت‌ها را بچسبانید، مکالمات را پین کنید یا ضبط‌های مهم جلسه را ذخیره کنید. و به سرعت با کلیک یک دکمه به آنها دسترسی پیدا کنید.
برای ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ساعته در ۷روز هفته آماده‌ایم
سرویس ایمیل جزو سرویس‌های حیاتی هر سازمانی است و باید هر لحظه در دسترس و پاسخگو باشد. بنابراین تیم فنی پارس آوان برای حفظ ثبات سرویس ایمیل‌ سازمانی شما، پشتیبانی ۲۴ ساعته را در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال انجام می‌دهد.

روز خود را با ایمیل شروع کنید و
در تیم به اشتراک بگذارید

آن را از صندوق ورودی بگیرید و برای ارتباطات درون زمینه و جلسات آنلاین به TeamChat بروید. و در حالی که آنجا هستید، اسناد را در کمترین زمان به عنوان یک تیم ایجاد کنید، به اشتراک بگذارید و ویرایش کنید.
دکمه اشتراک‌گذاری در چت تیمی در گوشه سمت راست بالای صفحه ایمیل، یک گفتگو برای اشتراک‌گذاری پیام در اتاق چت تیمی باز می‌کند.
ایمیل موضوعی در TeamChat است
ایمیل مشترک شما در اتاق TeamChat انتخاب شده در قسمت سمت چپ نمایش داده می شود. و تیم شما می تواند از آن برای شروع مکالمه رشته ای یا کار با پیوست‌ها استفاده کند.
مدیریت آسان و قابلیت تنظیم انواع سطوح دسترسی
مدیریت ایمیل سرور آیس‌وارپ برخلاف بیشتر ایمیل سرورها که پیچیدگی دارند، بسیار آسان و دوست‌داشتنی است. شما می‌توانید از طریق کنترل پنل تحت وب، یا از طریق خط فرمان، ایمیل سرور خود را مدیریت کنید. پنل مدیریتی طوری طراحی شده تا با چند کلیک، پیچیده‌ترین امکانات را در اختیار شما قرار دهد.

همچنین امکان دسترسی دادن به مدیران میانی و دادن اختیار
برای جزئی‌ترین فعالیت‌ها را هم دارید.

یک انتخاب بهینه اقتصادی
میل سرور آیس‌وارپ به دانشگاه‌ها، مراکز غیرانتفاعی و دولتی، تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌کند و به دلیل پشتیبانی 24 ساعته بهترین انتخاب برای این مراکز است.
همچنین برای امنیت ایمیل و جلوگیری از معضل جدی هرزنامه‌ها، با راهکارهای اختصاصی و مقرون به صرفه پشتیبانی فنی پارس‌آوان به صورت یکپارچه با ایمیل سرور آیس‌وارپ با خیال راحت به کارهای‌تان برسید.

4 مرحله تا راه‌اندازی و استفاده از
میل سرور قدرتمند آیس‌وارپ

مشاوره
دریافت مشاوره و طراحی پلن مطابق با نیاز سازمان شما
راه‌اندازی
نصب، راه‌اندازی و شروع به کار ایمیل سرور
آموزش
دریافت آموزش‌ها و مستندات فنی ایمیل سرور
پشتیبانی
نگهداری و پشتیبانی فنی توسط کارشناسان پارس آوان
customer-service
پشتیبانی پارس آوان آماده مشاوره و راهنمایی شماست
کار گروهی
از آنجایی که TeamChat پشت شما را پوشش می‌دهد، کار بر روی پروژه‌های متعدد در میان تیم‌های ad-hoc یک تجربه یکپارچه است. فایل ها، ایمیل و اسناد را به اشتراک بگذارید، حتی در مورد دومی در زمان واقعی همکاری کنید.
start-tch-1
open-documents-2
درحال همکاری…
اسناد word صفحات گسترده و ارائه های خود را با همکاری همکاران خود ویرایش کنید. همه تغییرات در ابر ذخیره می شوند تا همه ببینند.

جلسات، یادداشت ها و
تمامی مطالب مرتبط

برای رفتن ناهار بگیری؟ چگونه در مورد گرفتن برنامه تلفن همراه IceWarp برای رفتن! این همه موارد فوق را دارد و به مرور زمان ایمیل کسب و کار شما را نیز اضافه خواهیم کرد.

این موبایل
IceWarp است

قابلیت TeamChat و Conferences در تلفن همراه، با پشتیبانی از ایمیل بعداً. بحث‌های خود را در اتاق‌های TeamChat با موضوعات ساده، اشتراک‌گذاری فایل و اعلان‌ها برای موضوعات دنبال‌شده دنبال کنید. در کنفرانس‌ها در حال حرکت، از جمله ضبط و اشتراک‌گذاری صفحه، در جلسات شرکت کنید، میزبانی کنید یا برنامه‌ریزی کنید.

یادآوری‌های تقویم همگام‌سازی شده

چه برای ناهار بیرون رفته باشید یا در یک جلسه، پشتیبانی Exchange ActiveSync تضمین می کند که اعلان جلسه آینده را به موقع دریافت می کنید. حتی اگر دعوت شما در آخرین لحظه تغییر کند.
یادداشت های IceWarp
یادداشت‌ها اکنون مستقیماً به داشبورد شما متصل شده‌اند، بنابراین هرگز ردیابی وظایف معلق خود را گم نکنید. می توانید آنها را به داشبورد سنجاق کنید، آنها را مطابق میل خود تنظیم و قالب بندی کنید.
arrow-laptop-2

یادداشت های پین شده
روی داشبورد

به اشتراک گذاری فایل و همکاری

با تنظیم زمان انقضا و قفل رمز عبور، کنترل و امنیت هر فایلی را که به اشتراک می‌گذارید حفظ کنید.

start-2
به عنوان لینک به اشتراک بگذارید
هر فایل و پوشه ای از جمله اسناد، صفحات گسترده و ارائه های شما را می توان به عنوان یک پیوند به اشتراک گذاشت. علاوه بر بهینه سازی پهنای باند، این امر به شما امکان کنترل انقضای پیوند و همچنین گزینه های جدید ردیابی را می‌دهد

IceWarp Preview
را امتحان کنید

رفیق برنامه روزانه خود را پیدا کنید
مشتریان چه تجربه‌ای از پارس آوان دارند؟
در حال حاضر بیش از 50000 سازمان در دنیا ایمیل‌های خود را با استفاده از میل سرور آیس‌وارپ ارسال و دریافت می‌کنند. در کشور نیز تا به امروز ما میزبان بالغ بر 600000 نفر در بیش از 50 سازمان و نهاد ایرانی بوده‌ایم. در این میان سازمان‌های بزرگی هستند که به دلیل سیاست‌های محرمانگی و حفظ امنیت از بردن نام آنها معذوریم.
operator
برای تصمیم‌گیری، نیاز به اطلاعات بیشتر یا راهنمایی دارید؟
پارس آوان را بیشتر بشناسید

شرکت پارس آوان از سال ۱۳۹۰ ارائه دهنده خدمات ایمیل سرور در ایران بوده و به سازمان‌های مختلف خدمات مرتبط را به‌صورت کامل ارائه کرده است. به جهت خدمات ارزنده شرکت و رضایت مشتریان این شرکت در ایران از سال ۱۳۹۴ این شرکت به عنوان توزیع‌کننده اصلی Axigen در ایران انتخاب گردید.

از سال 1402 به جهت ارائه خدمات متفاوت ایمیل سرور IceWarp‌ در سبد محصولات شرکت پارس آوان قرار گرفت و مشتریان این شرکت استفاده از یک نرم‌افزار جامع ارتباطی را تجربه نموده‌اند. پیاده‌سازی میل سرور شما توسط تیم فنی ما با درنظر گرفتن تمام اصول امنیتی انجام می‌گیرد.

سوالات متداول

در ایمیل سرور آیس‌وارپ نه‌تنها، ترجمه کامل فارسی وجود دارد بلکه شما می‌توانید از 31 زبان دیگر نیز به انتخاب خودتان استفاده کنید. این موضوع برای سازمان‌هایی با مشتریان بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است.

لایسنس‌های ارائه شده در ایران از نوع سالیانه بوده و با اتمام دوره خدمات پس از فروش شما، سرویس شما قطع خواهد شد. بنابراین لازم است تا پیش از پایان زمان لایسنس نسبت به تمدید آن اقدام نماید.

ایمیل سرور IceWarp مالتی پلتفرم بوده یعنی شما می‌توانید به دلخواه خودتان این ایمیل سرور آیس وارپ را روی ویندوز یا لینوکس نصب کنید.

سیستم‌عامل‌های مختلف هیچ تفاوتی در امکانات آیس‌وارپ ندارد. لیکن در حال حاضر پیشنهاد شرکت پارس آوان استفاده از ایمیل سرور Rocky Linux نسخه 9.2 به بالا می‌باشد.

اگرچه منابع به تعداد ایمیل و حجم تراکنش بستگی دارد اما ذکر این نکته لازم است که ایمیل سرور آیس‌وارپ به دلیل وجود امکانات متعدد جزو قوی‌ترین ایمیل سرورهاست. بنابراین نیازمند یک زیرساخت قوی می‌باشد.

اما برای یک سرور با 1000کاربر و حجم ارسال روزانه 100000ارسال شما به یک ماشین مجازی با مشخصات حداقلی زیر احتیاج دارید:

رم: 32گیگابایت

پردازنده: 8Core

هارد: 500گیگابایت(برای سیستم عامل و نرم‌افزار) + حجم مورد استفاده برای ذخیره اطلاعات

البته!

تمامی مشتریان ما سابقه استفاده طولانی از ایمیل سرورهای دیگر را داشته‌اند. تمامی اطلاعات این مشتریان بدون کوچکترین مشکلی به ایمیل سرور آیس‌وارپ انتقال داده شده است.

برای این انتقال تنها نیاز به فعال بودن پروتکل IMAP بر روی سرور قدیمی می‌باشد و نکته مهم این که این انتقال بدون حتی یک ثانیه DownTime انجام می‌پذیرد.

در آیس‌وارپ به سه صورت می‌توانید بک آپ تهیه کنید.

1- استفاده از قابلیت‌های خود آیس‌وارپ و به صورت Differential و در بازه‌های زمانی مد نظر شما

2- استفاده از نرم‌افزارهای جانبی بک آپ همانند Veeam و BackupExec و…

3- کپی از دیتابیس اختصاصی ایمیل سرور آیس‌وارپ

بله!

علاوه بر امکان اتصال از طریق POP3 و IMAP شما می‌توانید با استفاده از افزونه اختصاصی آیس‌وارپ، تمامی اطلاعات اعم از تقویم، وظایف، مخاطبین و… را با outlook همگام‌سازی کنید.

کارشناسان شرکت پارس آوان با افتخار آماده پاسخگویی به هرگونه سوال شما هستند.

کافیست از طریق صفحه‌ی تماس با ما، ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید.

درخواست تماس و مشاوره