دوره آموزشی امنیت سیستم‌های کنترل صنعتی( اسکادا)

دوره آموزشی امنیت سیستم‌های کنترل صنعتی( اسکادا)

مستحضر هستید سیستم‌های کنترل صنعتی، سیستم‌هایی مبتنی بر رایانه هستند که برای کنترل فرآیندهای صنعتی و عملکردهای فیزیکی استفاده می‌شوند. استفاده از این سیستم‌ها در زیرساخت‌ها و سامانه‌های حیاتی کشور، موجب شکل‌گیری نوع جدیدی از حملات سایبری به شبکه‌های بزرگ صنعتی کشورمان شده است که از نمونه‌های مشهور و شناخته شده آن در سال‌های اخیر می‌توان به استاکس‌نت و وایپر اشاره نمود.

شرکت پارس‌ آوان با استعانت از پروردگار متعال برای اولین بار در جنوب کشور اقدام به برگزاری دوره آموزشی امنیت سیستم‌های کنترل صنعتی ( اسکادا) نموده است. در این دوره آموزشی، ضمن معرفی  سیستم‌های کنترل صنعتی و انواع مدل‌های موجود، مسائل و چالش‌های امنیتی مربوط به این سیستم‌ها به صورت کامل بررسی می‌شود. ارائه راهکارهای اجرایی برای کاهش مخاطرات سیستم‌های کنترل صنعتی، روش‌های امن‌سازی آنها براساس استانداردهای بین‌المللی، بهترین تجربه‌های جهانی در حوزه حفاظت از سیستم‌های کنترل صنعتی و همچنین بررسی الزامات ملی ایران در این خصوص، از دیگر موارد مطرح در این دوره است.

نظر به خاص بودن محتوی دوره و نیز محدودیت تعداد شرکت‌کنندگان، ثبت‌نام صرفاً مربوط به سازمان‌های حیاتی بوده و اولویت ثبت‌نام براساس موارد زیر می‌باشد.

1- مشتریان فعلی یکی از محصولات و یا خدمات شرکت پارس‌ آوان

2- سازمان‌هایی که زودتر ثبت‌نام خود را قطعی نمایند.

همچنین تخفیف‌های زیر برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

1- 20% تخفیف برای مشتریان فعلی یکی از محصولات و خدمات شرکت پارس آوان

2- 10% تخفیف در صورت ثبت‌نام گروهی

پوستر دوره

فرم ثبت‌نام

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *