گزارش امنیت سامانه‌های ابری دانلود

گزارش امنیت سامانه‌های ابری – دانلود

بسیاری از شرکت‌ها بـه منظور بهره‌گیری از مزایای رایانش ابری همچون افزایش بهره‌وری، مقیاس‌پذیری و چابکی، بـه سرعت در حال پذیـرش و انتخاب این فناوری هستند. به همین منظور شرکت پارس آوان اقدام به انتشار گزارشی جامع از امنیت سامانه‌های ابری در سال 2019 میلادی نموده است. در این گزارش به روش‌های امن‌سازی داده‌ها، سیستم‌ها و سرویس‌های ابر پرداخته شده است.

گزارش امنیت سامانه‌های ابری مبتنی بر نتایج یک نظرسنجی آنلاین جامع از کارشناسان حوزه امنیت سایبری است که در سال 2019 جهت به دست آوردن درکی عمیق نسبت به جدیدترین گرایش‌ها، چالش‌های کلیدی و راهکارها در حوزه امنیت فناوری ابری انجام شده است. طیف پاسخ دهندگان از مدیران اجرایی فنی تا مسئولین امنیت فناوری اطلاعات متغیر بوده و در آن از افراد سازمان‌هایی با ابعاد مختلف در چندین صنعت نظرسنجی شده است.

در این گزارش به روش‌شناسی و داده‌های آماری، امنیت در ابرهای عمومی، ضریب اطمینان فناوری ابری و نگرانی‌های امنیت آن، دردسر‌های امنیت اطلاعات، محافظت از داده‌ها در فناوری ابری، چالش‌های انطباق با استانداردهای قانونی و انطباق مستمر با آنها، موانع پذیرش فناوری ابری، راه‌های افزایش امنیت فناوری ابری و الویت‌های امنیت آن، ادغام زنجیره ابزار DevOps، برنامه آموزش امنیت فناوری ابری و تمرکز بر آموزش امنیت پرداخته شده که می‌تواند پاسخی به بسیاری از سوالات مطرح شده در این حوزه باشد.

دانلود گزارش امنیت سامانه‌های ابری

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *