یک بازی برای علاقه‌مندان به امنیت شبکه

امنیت شبکه جذابیت‌های خاص خودش را برای کارشناسان و متخصصان امنیتی دارد. حال در دنیای بازی‌های اندرویدی شرکت سیسکو دست‌ به کار شده و یک بازی بسیار زیبا و مهیج جهت آشنایی با ادوات و تجهیزات امنیتی شبکه ارائه نموده است.

امنیت شرکت سیسکو به خطر افتاده است.
ماموریت شما: جمع آوری اطلاعات در مورد محصولات امنیتی این شرکت و جلوگیری از حمله هکرها به شبکه آن

ترافیک اینترنتی میتواند در بردارنده تهدیداتی برای شبکه هم باشد، هدف شما در این بازی آن است که با کمک دوست تان فرن که کارشناس مسائل امنیتی است محیط شبکه جزیره ای که شرکت سیسکو در آن قرار دارد را امن نگه دارید. فرن در مقاطع مختلف آموزش هایی به شما میدهد و شما را در مراحل مختلف و جمع آوری جوایز و سکه های سیسکو همراهی خواهد کرد.

با کمک فناوری های امنیتی همچون دیوار آتش و نرم افزارهای امنیتی وب، ایمیل و ضد بدافزار به جنگ کرم ها و ویروس های اینترنتی، تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی بروید و از سه محدوده کلیدی مرکز داده ها، دفتر کار و بخش موبایل شرکت سیسکو محافظت کنید.

سعی کنید سکه های سیسکو را در هر مرحله جمع کنید تا بتوانید با آنها فناوری های هوشمند تامین امنیت و ابزار جدیدی برای این کار همچون برنامه های ضد بد افزار را خریداری نمایید.

شما میتوانید میزان موفقیت خود در هر مرحله را با تعداد ستاره هایی که پس از پایان آن میگیرید بسنجید. ضمنا اگر نیاز به کمک داشتید یا اطلاعات بیشتری میخواهید میتوانید از صفحات و لینک های رهنمون (هلپ) که به وبسایت سیسکو برمیگردند استفاده کنید.

هدف اصلی این بازی آن است که شما را از تهدیدهای امنیتی در دنیای واقعی آگاه کند و روش برخورد با تهدیدهای امنیتی را با استفاده از فناوری های شرکت سیسکو و به روشی جالب و تفریحی و با تعامل خود شما به شما آموزش دهد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *